Je bestelling bij Shop4 wordt altijd met veel zorg verwerkt. Zodra je betaling is ontvangen gaan we direct aan het werk om je bestelling in te pakken en te verzenden. Zelfs als je laat op de avond bestelt. Je vindt hieronder handige informatie over de bezorging en levertijd van je bestelling.
Ben je benieuwd wanneer je bestelling wordt bezorgd als je hebt besteld? Hieronder vind je een handig overzicht.
Bestel voor 13:00 op | Bezorging op |
---|---|
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Je bestelling wordt bij Shop4 altijd zonder verzendkosten bezorgd. Als je op maandag t/m vrijdag voor 13:00 je bestelling plaatst, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden en in de regel (99% van alle gevallen) de volgende dag al bij je bezorgd. Bestel je in het weekend? Dan wordt je bestelling maandag ingepakt en dinsdag bij je bezorgd.
We versturen je bestelling altijd met PostNL. Zodra je bestelling is betaald gaan we meteen aan het werk om je bestelling zo snel mogelijk in te pakken. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling is ingepakt en vervolgens ontvang je nog een e-mail zodra je bestelling daadwerkelijk is overgedragen aan PostNL. Zo ben je altijd op de hoogte van de voortgang van je bestelling.
In de e-mail die je van ons ontvangt zodra je bestelling is verzonden, laten we je weten of je thuis moet zijn om je bestelling aan te nemen. Als je in Nederland een bestelling plaatst die door de brievenbus past, zullen we je bestelling per brievenbuspost versturen. Dan hoef je dus niet thuis te zijn op het moment dat je bestelling wordt bezorgd. Bestel je in België, past je bestelling niet door de brievenbus of heeft je bestelling een hoge waarde? Dan versturen we je bestelling met pakketpost. De bezorger belt dan bij je aan om je bestelling aan je te overhandigen. Hier moet je dus wel voor thuis zijn. Als je dan niet thuis bent, zal de bezorger een briefje in je brievenbus achterlaten met de informatie of je bestelling bij de buren wordt bezorgd, bij een afleverpunt wordt afgeleverd of de volgende bezorgdag opnieuw wordt aangeboden. Als je bestelling met pakketpost wordt verzonden kun je de link naar de traceerinformatie van de zending vinden in de e-mail die je ontvangt zodra je bestelling is verzonden.
Heb je net je bestelling geplaatst, maar zie je dat er iets niet goed is? Neem dan direct contact met onze klantenservice op, misschien kunnen we je bestelling nog tegenhouden en aanpassen of annuleren.
Als je per e-mail de bevestiging hebt ontvangen dat je bestelling is ingepakt is het helaas niet meer mogelijk om deze tegen te houden. Je bestelling wordt dan verzonden naar het afleveradres wat je hebt opgegeven. Zodra je je bestelling hebt ontvangen is het uiteraard mogelijk om je bestelling direct weer kosteloos naar ons te retourneren. Hiervoor vragen we je om contact op te nemen met onze klantenservice.